Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over een product dat u heeft gekocht bij Rienties Tuinmachines? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 077 477 1726 (lokaal tarief). Indien u het product in Maashees aangeschaft heeft kunt u bellen met 0478 517 220 (lokaal tarief). U kunt ook een e-mail sturen naar baarlo@rientiestuinmachines.nl of met uw product langs komen op de vestiging waar u het product aangeschaft heeft:

  • Rienties Tuinmachines
    Napoleonsbaan Noord 38
    Baarlo
  • Rienties Tuinmachines
    Mgr. Geurtsstraat 2B
  • Maashees

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • factuurnummer (deze vind u links bovenaan op uw factuur)
  • Uw naam, adres en woonplaats

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

  • Rienties Tuinmachines
    Napoleonsbaan Noord 38
    Baarlo

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

In alle gevallen gaan wij voor een snelle afhandeling van de klacht.

Nieuws

Stihl Connected!!

vrijdag 21 september 2018

Stihl heeft een smart connector geintroduceerd waarmee uw weet waar uw machine isen de urenstand wordt bij gehouden. Hiermee weet U ook of...

Lees meer »

Junior Commercieel Medewerker gezocht vestiging Baarlo

dinsdag 10 juli 2018

Wij zoeken voor onze vestiging in Baarlo een Junior Commercieel Medewerker Wat ga je doen? Als Junior Commercieel Medewerker Binnendienst...

Lees meer »
Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist. U kunt uw browser vernieuwen door de nieuwste versie te downloaden en te installeren.

Contact